عمومی

وبلاگ عمومی

عمومی

وبلاگ عمومی

  • ۰
  • ۰


1. تصمیم بگیرید که کجا بفروشید
تحقیق حیاتی است! با کمی تحقیق روی میز بازارها را شناسایی کنید. ارقام مصرف/واردات محصولات مشابه خودتان و نرخ رشد اقتصادی یک بازار جدید بالقوه را بیابید. به بررسی جمعیت شناختی، اعمال فرهنگی و مذهبی و رقابت بالقوه خود بپردازید.

2. برنامه داشته باشید

    از بازار جدید بالقوه خود بازدید کنید. محصولات خود را در نمایشگاه های تجاری به نمایش بگذارید و مخاطبین جدیدی ایجاد کنید. برنامه صادرات شما باید شامل افراد شما باشد.

    • مردم شما

    آیا فردی از تیم شما می تواند این برنامه را هدایت کند یا نیاز به استخدام دارید؟

    • ظرفیت شما

    آیا ظرفیت کافی برای پاسخگویی به تقاضاهای یک بازار جدید دارید؟ آیا نیاز به گران کردن دارید؟

    • بسته بندی شما

    آیا طراحی بسته بندی شما برای بازار شما جذاب خواهد بود؟ آیا الزام قانونی برای برچسب گذاری متفاوت به چیزها وجود دارد یا باید برچسب خود را ترجمه کنید؟

     

    3. مسیری را برای رسیدن به بازار انتخاب کنید
    شما می توانید یکی از چهار گزینه را انجام دهید:

    1. فروش مستقیم
    2. از توزیع کننده استفاده کنید
    3. از یک نماینده فروش استفاده کنید
    4. یک سرمایه گذاری مشترک ایجاد کنید.

    هر گزینه ای را که انتخاب کردید، باید از شفافیت مسئولیت مواردی مانند تحویل و پرداخت اطمینان حاصل کنید و همیشه به یاد داشته باشید که از مالکیت معنوی خود محافظت کنید.

    4. فرصت ها را پیدا کنید
    نمایشگاه‌های تجاری یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن فرصت‌ها در بریتانیا و خارج از کشور است. با خریداران ملاقات کنید و کسب و کار جدیدی ایجاد کنید. در مورد کمک های مالی موجود برای پرداخت یارانه به هزینه نمایشگاه با ما تماس بگیرید، یا ببینید آیا می توانید هزینه یک غرفه را با کسب و کار دیگری به اشتراک بگذارید.

    5. بازاریابی را شروع کنید
    تبلیغات می تواند به شما کمک کند تا در معرض دید قرار بگیرید اما ممکن است گران باشد. مانند بریتانیا، مراقب مخاطبان هدف و هزینه در مقابل بازگشت سرمایه باشید. گزینه دیگر ایجاد یک وب سایت با محتوای ترجمه شده مطابق با بازار هدف شما است. سایت های رسانه های اجتماعی جهانی مانند لینکدین، فیس بوک و توییتر نیز می توانند به شما کمک کنند تا پیام خود را سریع و رایگان تبلیغ کنید. اگرچه راه اندازی اینها هیچ هزینه ای ندارد، اما برای به روز نگه داشتن آنها به زمان نیاز دارند. از هر چیزی که استفاده می کنید، مطمئن شوید که تمام مواد بازاریابی شما دارای اطلاعات تماس به روز برای شرکت شما و مسئول فروش صادراتی است. مثلا صادارت به چین یکی از بهترین موادر که که یک صصادر کننده میتواند انتخاب کند.

    6. ادمین را درک کنید
    تعهدات مدیریت خاصی وجود دارد که باید از ابتدا درست باشد. HMRC و سفارت انگلستان در کشور مقصد به شما کمک می کنند تا شرایط ثبت گمرکی، فرم ها و پرداخت ها را روشن کنید.

    اسناد در قلب صادرات است، بدون آن نه قرارداد، نه حمل و نقل و نه پرداختی وجود دارد. الزامات از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

    سایت بازرگانی الین به شما میتواند در واردات و صادرات کشور های مختلف کمک کند.

    7. حقوق بگیرید و بیمه شوید
    هنگامی که سفارشات شروع به ورود کرد، باید پول پرداخت شود. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا مطمئن شوید که این کار را با:

    اینکوترمز

    قوانین توافق شده بین المللی که شرایط تحویل کالاهایی را که در آن سوی مرزها مبادله می شوند، تعیین می کند. خریدار و فروشنده جزئیات شرایط فروش را برای جلوگیری از سوء تفاهم یا اختلاف توافق می کنند. اینکوترمز مسئولیت هزینه حمل و نقل کالا، بیمه، مالیات یا عوارض، نقاط تحویل، مقصد و مسئولیت کالا را در هر مرحله تعیین می کند.

    اسناد صادرات

    مدارک مناسب برای ورود به بازار را دریافت کنید.

    نقل قول های کتبی

    یک نقل قول کتبی باید جزئیات محصول شما از جمله اندازه و قالب‌های بسته‌بندی، و همچنین هرگونه هزینه اضافی احتمالی برای ارائه برچسب صادراتی و بسته‌بندی را که ممکن است از مشتری دریافت کنید، مشخص کند. تعیین قیمت و شرایط تحویل (اینکوترمز)، تاریخ تخمینی حمل و نقل و شرایط و ضوابط پرداخت برای جلوگیری از هرگونه اختلاف در ادامه خط حیاتی است. تأخیر، یا عدم پرداخت قبوض یک خطر است و بیمه می تواند مورد توجه قرار گیرد. هر مشتری جدیدی که درخواست فرمی از اعتبار تجاری دارد، نیاز به بررسی اعتبار دارد. اعتبار اسنادی غیر قابل برگشت می تواند توصیه شود که پرداخت ها را مطابق با شرایط اعتبار و با نرخ توافقی تضمین می کند. اطمینان حاصل کنید که برای کالاهای خود در هنگام حمل و نقل بیمه شده اید.

    8. ملاحظات حقوقی
    درک محیط قانونی و نظارتی در همه کشورهایی که مایلید به آنها بروید

    صادرات حیاتی است ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مدارک شما را تنظیم کنید و در صورت لزوم با وکلای بین‌المللی در تماس باشید.

    مواردی که باید در نظر گرفت:

    آیا گواهی انطباق محصول و پوشش مسئولیت شما در خارج از کشور معتبر است؟
    حقوق مالکیت معنوی و علائم تجاری ثبت شده خود را بررسی کنید.

    9. لجستیک حمل و نقل
    اکنون شما فروش را انجام داده اید و با شرایط موافقت کرده اید، باید کالا را از آنجا دریافت کنید! ما می توانیم به معنای حمل و نقل کمک کنیم. از بیمه اینکوترمز، وظایف و ترخیص کالا از گمرک گرفته تا بسته بندی مورد نیاز و روش(های) حمل و نقل یا حمل و نقل مورد نیاز.

    10. موفقیت!
    تبریک می گویم. اکنون شما با موفقیت به یک صادرکننده بین المللی تبدیل شده اید. کار در اینجا متوقف نمی شود. اکنون باید شانس خود را برای تکرار تجارت افزایش دهید و با یک برند معتبر به یک صادرکننده بین المللی قابل اعتماد تبدیل شوید.

    نکات برتر عبارتند از:

    به طور منظم با مشتریان خود در تماس باشید و برای بهبود پیشنهاد خود بازخورد دریافت کنید.
    به موقع تحویل دهید و مردم را منتظر نگذارید. اگر نمی توان از تاخیرها جلوگیری کرد، مطمئن شوید که زودتر و اغلب با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و آنها را در جریان پیشرفت خود قرار دهید.
    روی کارها استراحت نکنید مراقب سایر مشتریان بالقوه باشید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. به فعالیت های تبلیغاتی خود ادامه دهید و به بازدید از نمایشگاه ها ادامه دهید. اکنون که با موفقیت به یک بازار صادرات می کنید، از همه چیزهایی که آموخته اید استفاده کنید و آن را در بازار جدید دیگری اعمال کنید. کشورهای مجاور یا کشورهایی با ویژگی های مشابه را کاوش کنید. شما در حال حاضر درک بسیار خوبی از آنچه برای موفقیت لازم است دارید، بنابراین اکتشاف شما در بازارهای اضافی باید سریع‌تر و به طور بالقوه آسان‌تر باشد تا بتوانید به توسعه و رشد خود ادامه دهید. 
     

    • ۰۰/۰۸/۲۶
    • zahra faeghi

    نظرات (۱)

  • صادرات ایزوگام به پاکستان
  • با سلام و احترام ، از وبلاگ خیییللی عالیتون استفاده کردیم، واقعا بدرد بخور وعالی بود، از زحمات و مدیریتتون بابت این کارتون تقدیر وتشکر میکنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی